diumenge, 15 de juny del 2014

Maskulinum - Femininum





 MASKULINUM - FEMININUM

Música: Misha Spoliansky
Lletra: Marcellus Schiffer



Il·lustres visitant@s d’aquest bloc, què dic il·lustres, il·lustríssim@s (millor no, que fa bisbe o cardenal, no estic gaire al cas), doncs bé….. egregi@s i fidelíssim@s visitants, avui faré pública la meva veritable vocació, que per si es pensaven que era la de blocaire van molt i molt equivocats/des, doncs bé, penso que ara vostès i jo ja hem assolit un grau de confiança que em permet obrir el meu cor, servidora sempre ha volgut ser Kabaretera, però no cabaretera com la cançó del Lorenzo Gonzalez


que diu: “te quiero en mi pobressssa”, ya m’explicaran…… no-no, Kabaretera a Weimar, això sí és glamour i no cap altra cosa, i el bloc que vostès tant estimen l’hagués posat de percussionista, i apa, ha ensenyar cuixa i altres parts d’anatomia més meritòria i au! a trencar cors i butxaques de senyors i senyores amb possibles. Però als meus progenitors ningú els va dir que a les nenes (i els nens) que tenen facultats, i a servidora modèstia apart, de facultats per Kabaretera en va sobrada, doncs això.... que ningú els va dir que s’ha de potenciar la part creativa de les criatures i així m’ha anat…… que ara sóc una senyoreta d'economia amagrida. Semenvalolla……

Tot això ve a tomb perquè avui els porto aquesta cançó que parla d’ambigüitats d’orientació sexual (sóc fina, eh!), i probablement quan vegin els videos diran: i no has trobat res millor, wapa? Doncs no, i creguin-me que porto una bona estona buscant, també he buscat la lletra i res….. així doncs, el primer video és perquè vostès puguin copsar de què va, això sí facin l’esforç d’entendre portuguès, no se m’abraonin que els xuru i rexuru que no l’he trobat, i la resta doncs una mostreta bastant…… com dir-ho…… en fi….. poc reeixida, llevat de la Ute Lemper. 

Va vinga.... per si de cas no se'n surten amb el portuguès. Un noi troba una noia i es canvien els papers, la noia surt a guanyar les garrofes vestida de senyor i el noi fa de mestressa de casa vestit de senyora, decideixen tenir descendència i els surt una criatura hermafrodita. no té cap més misteri.

Ja em sabran dir sí és eixerida o no, la cançoneta. De res.....










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada