dimarts, 27 de maig del 2014

CAN VIES



 Avui, senyores i senyors, m’he ficat a reportera, i abans que ho llegeixen demà en els diaris els ofereixo la primícia (o gairebé). M’explico.

Em penso que ja ho he dic anteriorment però els ho recordaré, servidora viu al barri de Sants de Barcelona, i de fa anys tenim els nostres okupes instal·lats a Can Vies, honestament, no conec que mai hagin ocasionat cap problema al barri ni he sentit mai ningú que se’n queixes. Bé….. avui, de bon matí, els helicòpters han estat volant pel barri, però quan he sortit al matí no he vist res estrany, a la tarda un amic m’ha dic que hi ha havia una concentració a causa de  Can Vies hi he recordat que fa uns dies que en vaig sentir parlar que els volien desallotjar, així doncs, cap els vols de les 07:00 de la tarda m’hi he acostat a veure què…

Ha començat bé i no ha acabat tan bé com podran observar en el meu “reportatge” i, evidentment no em disculparé si les imatges no són prou nítides, posin memòria de fets similars precedents.

L’anecdotari:
·        Com a bona reportera (és que tinc un subidon, saben, ja em sabran disculpar la tonteria) he preguntat a una noia que es veia un hora lluny que era activa en el tema i en conclusió m’ha dit, que els de Can Vies havien perdut l’essència del moviment, que no admetien tothom i que ella era allà per veure que feien el mossos i enfrentar-s’hi si cal.
·        Qualsevol que duu una bona càmara considera que té més dret a estar allà que no pas tu que vas amb una mer(biip)da de mòbil
·        Un Mosso, vetllant per la meva integritat, m’ha botzinat que no era moment de mirar el youtube mentre m’empenyia i m’enlairava pel braç, però una bona reportera no és deixa intimidar. He dit.

Cronologia en imatges i enregistraments:










mmmmmmmm
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada