dimarts, 19 d’agost del 2014

ELIAS CANETTI

Senyores i Senyors, si són seguidores i seguidors d'aquest bloc (i si no ho són, tan és, pel que fa el cas), recordaran que en una entrada anterior els confessava la meva veritable vocació, probablement ja no ho recorden per què la fidelitat de vostès és condicionada i tot ho llegeixen en diagonal, i la veritat no sé perquè m'hi esforço tant, bé... que semenvalaolla, doncs els vaig confessar que la meva vocació de ben petita era la de kabaretera i finalment ho he aconseguit.... en el video que els deixo avui la llum ambiental em delata, sí.... ara ja poden veure que els enregistraments amb llum diürna que els feia pensar en un entorn espiritualment elevat és en realitat un local de senyoretes que fumen i tracten els senyors de tu, a servidora, de tota manera, l'han llogada per cantar tangos, boleros i cançons que duen inexorablement a la tragèdia. Tinc èxit.



CINCUENTA CARACTERES
(El testigo oidor)
Elias Canetti
Traducció: Juan José del Solar
Editorial Labor / Guadarrama
Barcelona 1977
216 pàgines














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada