dimecres, 8 d’octubre del 2014

GEORGE GERSHWIN


Ara fa dies que no els parlo de la meva activitat laboral, i vostès que m'estimen deuen demanar-se si encara conservo la feina al kavaret, doncs sí..... encara hi sóc, amb el meu repertori de sempre boleros i tangos i ara ja he perfeccionat l'estil, que dit de pas els clients no saben valorar amb justícia, i entre si tu me dices ven, adiós muchachos i lo dudo el meu cant refila i voleia pel local fent ziga-zaga entre mig del fum, i l'altra nit estava una servidora en plena inspiració arravalera quan l'amo em diu que si puc ampliar el repertori, alguna cosa més moderneta i em vaig plantar, vaig dir que jo només m'ocupava d'allò que deia el contracte que si volia alguna cosa d'una altra mena que hauríem de modificar-lo i evidentment que el preu en seria una altre, que servidora ja sap que anem camí de l'esclavatge però mentre s'hi arriba cal esgarrapar algun calaret de més.
 
Bé..... i tot això ve a tomb perquè he pensat  que fer alguna cançoneta de G. G. no estaria malament i la veritat, servidora té aspiracions i s'emmiralla amb els/les cantants d'òpera i oh! saben que no n'he trobat tants com imaginava...... i  he pensat......



i aquí ho tenen, una selecció de cançons de George Gershwin cantades per cantants d'òpera, el que no s'entén és que una òpera la cantin sense micro i aquí tots i totes van amb micro, serà pels honoraris? vés a saber.....

Kiri Te Kanawa - Somebody loves me
Bryn Terfel - I Got Plenty
Leontyne Price  - Love Walked In
Elly Ameling - Someone to watch over me
Joyce DiDonato - I got rhythm
Thomas Hampson - Lady be good
Jerry Hadley, Thomas Hampson, Roberta Alexander - una mica de tot
André Garcia-Nuthmann - Just another Rhumba
(per ballar la "rumba")
mirin-se'l, té la seva gràcia






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada