dimecres, 29 d’abril del 2015

LLIBRERIA MAMUT




Que obrin una llibreria sempre és encoratjador, però si a una servidora li obren una llibreria al costat de casa, com aquell qui diu, doncs ja és per celebrar-ho.

I bé..... no fa ni una setmana que han obert aquesta llibreria, al barri de Sants, i.... apa que em va faltar temps per entrar-hi i fer un cop d'ull, i certament tenen llibres molt interessants i amb bon estat, i el preu és adequat, és a dir, molt més econòmic que si fossin nous, però apropiat ja que tots estan en bones condicions.

Esperem que els duri i que el barri se'n beneficiï.

http://www.todocoleccion.net/tienda/libreriamamut

Nota -  Com ja els conec (a vostès) els faig l'aclariment que no m'han pagat res, d'acord?, ho faig per tal que la llibreria em duri i no m'hagi de desplaçar per trobar bons llibres i si pot ser més baratets que servidora és una persona de migrats ingressos; sí, ho sé, per a la meva comoditat, però què volen...... 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada