divendres, 27 de maig de 2016

BANC EXPROPIAT


Avui parlaré directament en primera persona i espero en acabar m'hauran disculpat per fer-ho.

Si segueixen aquest bloc (gràcies) recordaran vaig comentar els aldarulls succeïts a Can Vies (ho trobaran clicant AQUÍ ) . Aquests del Banc Expropiat són els aldarull 2 i més val anar-ho titulant així ja que, i segons he comentat en algunes entrades anteriors, de fets similars però en el marc dels antisistema en succeiran més, ja que no tinc cap dubte que tant a Can Vies com ara amb el Banc Expropiat es vol donar la imatge d'una Barcelona violenta i que de retruc afecti tot Catalunya. No crec que aquestes accions siguin imprevistes i penso que estan directament vinculades amb això que fa uns mesos encara em dèiem el procés (i que ara vés a saber què és).

Si miren l'enllaç que els he deixat i miren les fotografies que hi ha, veuran que primerament la gent està, diguem-ne tranquil.la, asseguts, xerrant i la polícia tampoc és mou, però mirin aquesta foto



tots aquests vestits de negre, encaputxats i amb passamuntanyes no hi eren, van sortir del no res (estaven amagats dins un 600?), van aparèixer no se sap d'on i aquests són quins van dur totes les accions que ja coneixem i havent-ho viscut directament, crec que puc deduir que a Gràcia ha passat exactament el mateix. Un d'ells (o d'elles) amb una sola mà podia traginar un contenidor i arrossegar-lo fins on calia.

D'aleshores ençà em demano qui són? qui els paga? que els mou? d'on venen? em comenten que són anarquistes organitzats, però la veritat em sembla un resposta molt fàcil. Si són anarquistes no ho sé però d'organitzats n'estaven molt.

Si si fixen bé veuran que tots (o totes) tenen un físic similar no hi cap pic destacable, ni alt ni ample. Aquest (o aquests) grup se'ls tria pel físic o per la ideologia? I el més curiós, la policia no sap qui són, no els té localitzats? ells que sempre troben algú o és que potser, i solament potser, convé deixar-los fer i que facin la feina en nom d'altres?

Massa incògnites per poder resoldre-les jo sola.

Passin un bon dia.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada