dilluns, 30 de juny de 2014

PINA BAUSCH


Ja sé que vaig tard, però no és que no hi hagi pensat fins ara, no, és que servidora de vegades fins i tot té feina i no he pogut fer aquesta entrada el matí com hauria d'haver estat.

Bé.... avui, dia 20 de juny,  fa 5 anys que va morir la Pina Bausch. Una servidora, tot i la voluntat que sempre li he posat, no ha aconseguit entendre tot això del ballet, la dansa, la dansa contemporània o con n'hi vulguin dir, però la Pina Bausch sí m'agradava i molt (també en Maurice Béjart), i fins i tot alguns cops que va venir a Barcelona la vaig anar a veure, és a dir, que vaig esgarrapar la butxaca i vaig treure algun centimet, en fi.... que no volia que acabés el dia sense fer aquesta entrada, tot i que probablement això vostès ho llegiran (si tenen la bondat) l'endemà, però aquí queda i el dia que toca.

Com podran comprovar de tot podia fer una coreografia i a més amb elles ha demostrat que qualsevol persona (bé, servidora no) i a qualsevol edat es pot ballar. 

Si els agrada, trobaran un grapat de videos de les seves coreografies.