dimarts, 22 de novembre de 2011

L'EDAT D'OR DE LA PINTURA CATALANA



 on:

ARTUR RAMON ART
PALLA, 25 08002 BARCELONA - 
T. (+34) 93 302 59 70 - ART@ARTURAMON.COM - CONTACTE
De 10 a 13.30 h. i de 17 a 20h. 
Dissabte tarda tancat.








Mirin, jo ara aquí els podria parlar de la llum dels quadres, de les diferències entre pintors però  que tot i així tota la Mostra presenta un to d’unitat que m’atreviria d’anomenar (estic agosarada avui) d’escola catalana, i també que està ben comissariada, que la informació que acompanya cadascuna de les teles és curosa i si em permeten que em posi lírica, fins i tot afegiria que aquesta exposició està feta amb amor.

Però ja saben que m’agrada ser breu, així doncs, els suggereixo que passin a veure-la, trobaran obres de Casas, Maifrén, Matilla, Urgell, Cusachs i d’altres......, si volen informació més acurada, visitin la pàgina web: http://arturamon.com/exposicio.php, podran ampliar les imatges i tenir uns preliminars d’allò que trobaran, però evidentment no es conformin amb això, acostin-se a aquest espai d’art.

Un bon moment per descobrir o redescobrir o revisitar una pintura i uns pintors que sempre mereixen la nostra atenció.